Pracovní výzva, která se vám dalších několik let nenaskytne


30. červen 2021

Navzdory vlivům pandemie na ekonomickou situaci a pracovní trh, oboru realit se daří velmi dobře. Místa pro nové realitní makléře v našem ředitelství Plzeňského kraje máme dost. Ale tento článek není o makléřích. Uvolnilo se nám tu místo pro někoho, kdo bude pro naše ředitelství nepostradatelným článkem, aby vše fungovalo, jak má. Bude to velká výzva. Máte na to?

Pracovní výzva, která se vám dalších několik let nenaskytnePracovní výzva, která se vám dalších několik let nenaskytne

Hledám výkonného manažera pro ředitelství i pro sebe na plný úvazek

Takový člověk by měl v ředitelství dávno působit, že? Ano, ještě působí. 8 let s Andrejkou bylo úžasných. Pracovaly jsme spolu od doby, kdy jsem se vydala na manažerskou dráhu. Ale změna je život a věřím, že nám oběma přinese novou energii, nový náboj a nové nápady. Tak abychom mohly neustále pokračovat v růstu. 

A právě proto hledám někoho, kdo se s obrovským nadšením se mnou pustí do něčeho nového, ale nikoliv lehkého. Naopak, tato práce je pro člověka, co se nebojí výzev, touží po růstu, chce se učit něco nového. 

profesni (2).jpeg

Co by vám nemělo chybět

Pro výkonného manažera ředitelství je důležitá řada vlastností a schopností. Dokážete vzít na sebe zodpovědnost, jste důslední a zároveň máte v sobě jistou dávku empatie, abyste mohli pracovat v rámci týmu i s lidmi z dalších institucí? Hledám totiž člověka, co se stane neoddělitelnou součástí našeho týmu, který k nám zapadne jako puzzle. Jsme tým, který si umí pomoci, který si dokáže vyjít vstříc a který chápe chyby jako něco, co nám vždy ukazuje o kousek lepší cestu k cíli. 

Další z klíčových faktorů, na které musím brát ohled, je časová flexibilita. Sice máme otevírací dobu pobočky, která bude kopírovat vaši pracovní dobu, ale čeká na vás spousta výzev. A pro ty je čas relativní pojem. Dokázat si uřídit svůj time management bude hlavně plus pro vás. Protože pak dokážete bez potíží skloubit práci a volný čas.

Praxe? Ta důležitá opravdu není. Mnohem důležitější je váš charakter a schopnosti. Ale pokud bez problému ovládáte základní nástroje v PC a sociální sítě, tak si ušetříme spoustu času.  

Co vás čeká

Náplň práce je dvojí, ale nikoliv schizofrenní. Budete vést naši pobočku, respektive ředitelství Plzeňského kraje v krásné vile v ulici Schwarzova 50, v Plzni. Budete se starat o chod této pobočky, vést administrativu, budete k dispozici makléřům i klientům a spravovat evidenci zakázek.

Na druhou stranu budete pravou rukou ředitele, abych mohla naplno vykonávat svou práci. Kromě administrativy vás čeká vedení týmu asistentek, komunikace s centrálou, dohled nad dokončením úkolů, podpora při přípravě obsahu pro online marketing nebo příprava dokumentů pro účetnictví a zastupování na úřadech.

Co za to

Budu toho po vás chtít dost. Na druhou stranu u nás v M&M reality dokážeme schopné lidi náležitě odměnit, ať už výší mzdy, pomůckami a nástroji pro usnadnění práce či společnými akcemi. Týmová práce je to, na čem si zakládáme. Často tak trávíme společně i volný čas, ať už se jedná o týmové obědy nebo večeře, tuzemské výjezdy do různých resortů nebo každoroční dovolená jako odměna pro ty nejúspěšnější v řecké Lefkádě. 

203190333_1188682664983620_6389324528962940258_n.jpeg

Na práci dostane k ruce MacBook, iPhone s dotovaným telefonním tarifem, moderní zázemí kanceláře, pevnou měsíční odměnu v základu + bonusy a 4 týdny placené dovolené. Čekají na vás i další benefity, o kterých se s vámi ráda osobně pobavím.

Co o své práci napsala Andrejka

„Moje náplň práce je velmi různorodá a ve finále obsahuje alespoň z části mnoho dalších oborů – účetnictví, informatika, marketing, organizace akcí a podobně. Ale asi gró mé práce je za prvé „být o krok napřed” a zadruhé „pokud má problém řešení, není to problém”. Snažím se prostě být pro tým v naší kanceláři nejen oporou, ale i jak se u nás s oblibou říká „srdcem pobočky” a vlévat do lidí kolem sebe tu správnou energii."

„Každé ráno začínám na své domovské pobočce, kde se cítím i nejlépe a kde mám své zázemí. Nejprve mířím do kuchyňky, kde si udělám kafe a prohodím kus řeči s kolegy. Od této chvíle je každý den něčím jiný. Některé body mám na seznamu každý den, jiné aktivity mám naplánované na určité dny v týdnu nebo v měsíci a přes to nejede vlak. V průběhu dne se věnuji, čemu je zrovna potřeba – přivítání nového kolegy, pomoci s přípravou katalogů na nemovitosti, plánování aktivit s Martinou, komunikaci a případně další agendě.”

2134555.jpeg

Poznámka: Celý rozhovor s Andreou Mandausovou najdete na webu Ženy&Business.

Chytíte se mé výzvy?

Nabízím práci, která se určitě několik let nebude opakovat. V případě Andy to bylo 8 let. Proto je to pro vás jedinečná příležitost. Pokud jste dočetli až sem, máte dvě možnosti. Buď mi rovnou napíšete nebo zavoláte a probereme to osobně, nebo si to necháte ještě chvíli uzrát. V každém případě se budu těšit.

Zavolejte mi na tel. 777 343 362, pište na mstupkova@mmreality.cz nebo využijte formulář níže. Děkuji.

*
*
*
*

Po vyplnění formuláře vám odpovíme v nejbližším možném termínu. Pokud chcete být informování o výhodných akcích a slevách, souhlasíte tím se zařazením do našeho newsletteru, který posílám každý měsíc. Zásady ochrany osobních údajů



Sledujte nás