Lucie Vlachová: Od své práce očekávám především pocit naplnění


8. únor 2022

Lucie Vlachová je novou asistentkou pobočky našeho ředitelství v Plzni, Schwarzově ulici. Jak s oblibou říkáme, asistentka je srdcem každé pobočky. Kromě toho se Lucie stane také mou pravou rukou. Práce asistentky již dávno není o zvedání telefonů a zapisování schůzek do kalendáře, ale vyžaduje manažerské dovednosti, dobrý time management, empatii, pečlivost a schopnost věci dotáhnout. Lucie se s námi prostřednictvím rozhovoru podělila o své první dojmy na nové pozici. 

Lucie Vlachová: Od své práce očekávám především pocit naplněníLucie Vlachová: Od své práce očekávám především pocit naplnění

Jak jste se dozvěděla o možnosti pracovat pro pobočku plzeňského ředitelství M&M reality?

„O možnosti práce zde na pobočce jsem se dozvěděla od makléře Václava Příbka."

Čemu jste se věnovala před nástupem do M&M reality? 

„Před nástupem na pobočku jsem pracovala pro firmu, která vyrábí eurookna. Pohybovala jsem se napříč firmou od práce ve výrobě až po inventury a podobně. Zde jsem ale byla jen krátce. Předtím jsem několik let pracovala jako disponent pro česko-rakouskou firmu. Při práci jsem také dálkově studovala obor podnikání."

Co Vás vedlo ke změně zaměstnání a co říkáte na obor realit jako takový?

„Ke změně mne vedl stesk po kancelářské práci (úsměv) a chuť změnit prostředí. Obor realit je podle mého názoru v současné době velmi perspektivní. Lidé si čím dál víc zakládají na pohodlí svých domovů, což samozřejmě zvyšuje nároky na bydlení a vše s tím spojené. V současnosti je vysoká poptávka po domech i dalších nemovitostech a mám pocit, že lidé dnes ocení vyřízení náležitostí, které jim makléři pomáhají řešit. V opačném případě by veškeré úkony včetně všech možných rizik s tím spojených museli řešit svépomocí, což se dnes rozhodně nevyplatí."

lenka2.jpg

Jak probíhalo výběrové řízení?

„Nejprve jsem absolvovala pohovor s vedoucí asistentek paní Veronikou Lázničkovou a pak samozřejmě s paní ředitelkou Martinou Stupkovou. Musím říci, že oba pohovory byly velmi příjemné…"

Jaké máte první dojmy z nové práce a kolektivu? Měla jste možnost se pořádně seznámit s kolegy na pobočce?

„První dojmy z nové práce a kolektivu jsou vždy provázeny strachem a obavamy, ale prostředí pobočky ředitelství i kolektiv je zde velmi příjemný a přátelský. Všichni pracují jako tým a je zde nastaveno spíše si pomáhat než házet překážky pod nohy. To považuji za velké plus, protože z vlastní zkušenosti vím, že to takové všude není."

Co vše bude Vaší náplní práce?

„Na starosti mám veškerou administrativu kolem zakázek a zpracovávání požadavků a informací, které pobočka potřebuje. Také spolupracuji s makléři a vedením jako podpora a pomáhám jim se zadáváním údajů do systému. Moje úloha zde je zajistit fungování spolupráce na obou stranách (úsměv)."

Co od své práce očekáváte?

„Od své práce očekávám pocit naplnění – myšleno tak, že budu chodit do práce s pozitivním naladěním a možností být součástí klidného prostředí v perspektivní společnosti. Člověk se naučí zas jiné věci a získá nový rozhled (úsměv)."


Jak to vidí Martina Stupková

Když jsem začala v létě roku 2021 hledat novou asistentku pro chod pobočky, velmi brzo jsem pochopila, že si budu muset prostě počkat na člověka se správnou energií. Na člověka, který pochopí s určitým i životním nadhledem, co je v našem týmu tím nejdůležitějším, a zapadne mezi nás jako puzzle.

Je spousta věcí, které se člověk zvládne naučit, ale jsou tu také předpoklady, které již v sobě člověk musí mít. Asistentka se zvládne celkem brzo naučit pracovat v našem systému, zpracovávat informace do tabulek a grafů, zvládne se naučit pečlivě vést evidenci zakázek a další úkony.

Ale být srdcem pobočky znamená být empatická, mít pochopení a dnes pro mě velmi důležitý neocenitelný aspekt, a to je životní nadhled. Protože člověk s životním nadhledem, který už něco prožil a musel překonat, s větší noblesou zvládne řešit stresové situace a případně i rozkrývat lépe a správně vztahové potíže a případná nedorozumění. Nutností na této pozici je být důsledná k plnění úkolů, být tím, kdo podporuje a zároveň mentoruje, než aby nahrazovala práci makléřů.

Člověk, který se stává pro mě pravou rukou s dnes již velmi vzácnou vlastností loajalitou a diskrétností. Náš tým drží pevně při sobě a když jsme byli připraveni někoho takového mezi sebe přijmout, na doporučení našeho kolegy Bc. Václava Přibka se začala ucházet o tuto příležitost právě Lucka. Věřím, cítím, že společně zvládneme vše, co je potřeba pro úspěšný start zvládnout. Jsme pro ni zde celý tým včetně mentora a manažerky pro asistentky Veroniky Lázničkové, která se zapracováním velmi intenzivně pomáhá. Lucko držím Vám palce, ať se i pro Vás stane tato příležitost tou správnou – tou, kterou jste hledala a jste s námi spokojena. Fandíme Vám.

lenka.jpg

Chcete jako Lucie změnit svůj profesní život k lepšímu?

Napište mi



Sledujte nás