Bára Gabrielová: Konečně mám možnost profesního i osobního rozvoje


13. říjen 2022

Konečně jsem našla asistentku pobočky, která je tou pravou na svém místě. Bára Gabrielová pracuje v našem ředitelství v Plzni již pár měsíců a za tu dobu se již stala nedílnou součástí mého týmu. Je schopná, zodpovědná, milá a hlavně jsme si skvěle sedly po lidské stránce, což je pro práci v mém týmu naprosto klíčové. S Baru jsme tedy připravily krátký rozhovor, jak se to u nás celé seběhlo.

Bára Gabrielová: Konečně mám možnost profesního i osobního rozvojeBára Gabrielová: Konečně mám možnost profesního i osobního rozvoje

Kde jsi pracovala předtím, než jsi nastoupila k nám?

Před nástupem do M&M reality jsem pracovala v personální agentuře jako HR administrátor. Mojí náplní práce bylo připravování pracovněprávní dokumentace od nástupu zaměstnanců až po ukončení jejich činnosti.

Jak ses dostala k práci k M&M reality? Co tě přesvědčilo k tomu jít do toho?

O volné pracovní pozici jsem se dozvěděla od svého příbuzného, který s Tebou spolupracuje v oblasti online marketingu. Právě on společně s mým přítelem mi dodali potřebnou podporu se pohovoru zůčastnit. 

Měla jsi nějaké obavy?

Obavy jako takové jsou dle mého názoru úplně normální a patří k tomu. Takže ano, obavy jsem měla hned z několika důvodů. Jedním z nich byl i fakt, že na pohovor jdu na základě doporučení. Navíc jsem měla trochu ponětí o tom, co tato pracovní pozice vyžaduje, takže jsem si nebyla jistá, zda to vlastně zvládnu. 

Jak probíhal náš pohovor?

Od klasického pracovního pohovoru byl pohovor s Tebou úplně jiný, a to v dobrém slova smyslu. Po pár minutách mě opustila tréma a já byla z průběhu i celkového prostředí naprosto nadšená. Náš pohovor se nesl v příjemné rovině a dokonce jsme se nasmály. Z pohovoru jsem odjížděla s přáním dostat tuto práci a to se mi také vyplnilo.

Jaké byly první dny? Co ses musela naučit?

První dny jsem se zaučovala na jiné pobočce u asistentky Alenky Hájkové, která mi díky svým zkušenostem předala vše, co ke své práci potřebuji. V prvních dnech jsem se rovněž učila ovládat interní systém a zjišťovala, jak probíhá obchod od náběru nemovitosti až po její prodej. Absolvovala jsem také tři nejdůležitější školení, která mi pomohla se ještě více zorientovat. Věcí, kterých se člověk na této pozici musí naučit, je mnoho a učení nikdy nekončí. Myslím si, že učit se zde budu tak dlouho, jak dlouho tu budu pracovat. 

Co obnáší Tvá pozice? Máš možnost se nějak rozvíjet?

Práce asistentky není jen o vaření kávy, jak si někteří myslí. Pod touto krásnou pozicí se skrývá spousta práce. Jednou z věcí, kterou mám na starosti, je export zakázek makléřů a jejich správa na administrativní úrovni. Také se snažím na naší pobočce vytvářet příjemné prostředí a být všem makléřům nápomocná. Rovněž věřím, že jsem Tvou oporou a pomocnou rukou při Tvé práci. Postupně společně moji činnost rozvíjíme a snažíme se makléřům předávat co nejvíce informací a pomáhat jim v jejich práci. Tato profese nese určité základy, které je potřeba dodržovat, ale zároveň je tu možnost si věci přizpůsobovat tak, aby mi vyhovovaly. 

Jak vypadá tvůj pracovní den?

Můj pracovní den začíná krásným zvykem. Společně s ostatními si dáme ráno kávu na balkoně, kde si také popovídáme. Teprve poté se vrhneme do práce. Každý den je jiný. Ráno většinou dělám ty nejdůležitější věci – export nových zakázek, odesílání plateb nebo vyřizování e-mailu z předchozího dne. V pondělí startujeme nový týden vždy poradou, na které hodnotíme minulý týden. Zbytek dne se vždy liší. Někdy připravuji podklady makléřům, doplňuji týdenní přehled náběrů nemovitostí, sjednávám pohovory zájemců o práci u nás a někdy zase zakládám dokumenty k zakázkám či pomáhám makléřům jako podpora. 

Čeho si na své práci nejvíce vážíš? Co říkáš na kolektiv lidí v kanceláři ředitelství?

Nejvíce si vážím možnosti svého rozvoje – jak profesního, tak osobního. V ostatních zaměstnáních jsem takovou možnost neměla. Marti je člověk, který vám dokáže v každém hovoru něco předat, ať už se bavíme o čemkoliv. Pro mě je to inspirativní žena, která dokáže z lidí „vymáčknout” to nejlepší, a zároveň umí sdělovat i nepříjemné věci. Kolektiv v kanceláři je skvělý. Chodím tam moc ráda. Společně se zasmějeme, dáme si kávu a také se vzájemně podpoříme jak v dobrých chvílích, tak i v těch méně příjemných. 

512A0325_pp.jpg

Chcete se také stát úspěšným členem našeho týmu?

Napište mi



Sledujte nás